Khamis, 29 April 2010

ANAK BABA IBU

ANAK BABA IBU...Satu blog khas yang aku buat untuk menceritakan perihal dan tingkah laku anak-anak aku......keletah anak-anak  ini dapat menceriakan kehidupan berumahtangga.......KEPADA SESIAPA YANG BELUM KAHWIN CEPAT-CEPATLAH KAHWIN...RUGI LAMBAT-LAMBAT ....
 gambar ini diambil ketika baby qistina dilahirkan
baby aku yang sulong NUR ADLINA SYUHADA
6 TAHUN.....TADIKA SEKARANG(QDEES)
Anak aku yang besar ni tengah dok belajar bahasa cina
bab nyanyi..fuuh dia expert..lagu korea dia pun boleh hafal
alhamdullihah bab belajar buat masa boleh tahan...
dah pandai membaca,menulis,mengira (3M).....
BOLEH MAIN PIANO SEBAB AKU ADE HANTAR DIA KAT KELAS PIANO
tahun depan ingatkan nak hantar dia gi sekolah cina
Ini baby aku yang kecik NUR QISTINA WAFI
UMUR 1THN 6BULAN.....
HOBI suka sakat kakak dia...kalau dia sakat kakak dia sampai nangis
pandai buat lawak.....kalau ibu dia marah kakak dia pun naik sekali
ade harapan nak ikut jejak langkah kakak dia....

AKU SANGAT BERBANGGA DENGAN KEHADIRAN KEDUA-DUA ANAKKU DALAM 
KEHIDUPAN KAMI SEKELUARGA
DOA AGAR DEWASA KELAK MEREKA MENJADI ANAK YANG SOLEHA
AMIN




3 ulasan:

l0veyd0veyd00 berkata...

amin :)

LUKISAN PENA berkata...

1st follower...
selamat menulis dan mengarang...

selamat hari buruh

DEDI YUSTIN berkata...

thanks...